Klipulver i kalsongen...

Jag gillar snön, jag gör verkligen det. Lovade också mig själv att inte ge mig in i "hata snön" diskutionen, eftersom jag som sagt tycker om den. Men imorse fick jag fan nog.

Snö är i min mening som klipulver i kalsongen, alltså hysteriskt roligt i rätt kalsong! När du däremot själv blir drabbad så skrattar du fan inte lika hejdlöst.
Det vill säga att, snö där snö ska vara som tex i alperna är roligt, hysertiskt roligt till och med. Där fyller snön verkligen en poäng dessutom, precis som klipulver i någon annans kalsong.

Nu får vi, verken vi vill eller inte, snö en gång om året och jag antar att det bara är att gilla läget att vi fått snö som tinat bort lagom tills det är dags för "små grodorna, små grodorna" igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0