Dolly Dahl

Sedan sambolivet med Humla började så har det hänt saker kan jag lova. Vårt kanske största beslut, att köpa en Espressomaskin från Nespresso med tillbehör, innebär ju såklart ett sjuhelvetes ansvar... Igår tacka och bocka vi dessutom för ansvaret som gudföräldrar. Jajamen, gudföräldrar!

Det är till lilla Dolly Dahl, Frejas (Humlas syster) nya Chiwawa (eller Chi-hua-hua som vi säger) som föddes för någon vecka sedan och i dagsläget inte är större än en Ipod.
Jag har väl egentligen aldrig ansett Chi-hua-hua som en hund och jag har defenetivt aldig sätt mig själv med en sådan. Dock är ansvaret taget och på något sätt tror jag ändå att Jag (som mäter närmare 2 meter över havet) och Dolly Dahl kan göra riktig succé runt Karlaplan!

(Skulle någon vid tillfälle hitta ett par "balls" någonstans kan ni väl höra av er btw?)


Dolly Dahl i egen hög(...) person!

Fyra ligg, fyra kids och inställt bröllop - Samma helg.

Klicka HÄR för större bild och text

Kiss my...

Earth Hour 2010 måste väl en dag som idag anses som en riktig jävla braksuccé...
Den "globala uppvärmningen" kan rätt och slätt kyssa mig i arslet! (Ursäkta språket)

RSS 2.0